You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Nothing like the wrath of the ma!

Igår orkade jag inte blogga. Men det var en bra dag igår, så det var däför jag var så trött. Åkte in på morgonen med mammsen för att sedan ge mig iväg till Arbetsförmedlingen. Arbetsförmedlingen sög, som vanligt, vi fick typ se en film om hur man ska bete sig på en intervju, det visste jag redan, det är liksom allt om sunt förnuft. Så det kändes väldigt onödigt.

Träffade sedan Elin, det var alldeles för länge sen, så det var mucho trevligt att träffa henne. Vi gick runt på stan och snackade en massa, eller ja jag snackade nog mest ;D Som sagt det var trevligt i alla fall, skönt att få vara social också:D Bjöd dessutom in henne precis när hon vill hit, vi båda är ganska så lonley, så då passar det ju ganska bra.

Dagen idag då. Jo, eftersom det varit soligt ute så har jag i princip varit ute hela dagen. Nikki har lekt i lövhögar och jag har bara njutit. Men det har dock varit ganska så kallt ute så nu är det skönt att vara inne och få upp värmen. Med min tur så kommer jag väl bli sjuk igen.

Btw Annika. Jag hade också tappat all lust och läsa, men nu har det kommit tillbaka. Jag ska hålla tummarna för dig ;D Och det är syndast om mig, I promise! :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback