You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Oh come on, are you serious?!

Sådärja, ont i halsen, snorig och torrhosta. ., I'm sick again. Allvarligt talat, det måste vara något fel på mitt immunförsvar, detta är liksom fjärde gången på typ två månader. Det eller så har jag inte blivit frisk på riktigt än och har konstanta återfall. Nåt är ju fel i alla fall. Den här gången vet jag inte ens hur jag fick bacillerna-har ju inte träffat några sjuka barn på länge. Kanske mamma som släpat med sig baciller från sjukhuset.

Dessvärre så bryr sig min bror inte om att jag mår dåligt så vem får gå ut med hunden. Jo, jag. Kommer hem efter typ en halvtimme helt genomsvett. Inte kul kan jag säga. På tal om vovven, så har hon sovit hos mig fast än Robin är hemma. Fattar inte varför, husse är ju hemma och hon ignorerar mig helt på dagen, men sova hos mig ska hon i alla fall. Jag har några teorier om detta:
  1. Hon har så blivit så van att sova hos mig, att hon nu fortsätter med det fast än husse äntligen är hemma.
  2. Hon tycker synd om mig, eftersom hon total ignorerar mig annars.
  3. Hon har dåligt samvete för ovan (men då hon är hund känns detta lite orealistiskt)
  4. Hon tycker bättre om att sova i mitt rum då det är renare, och har bättre luft.
  5. Det är bättre hos mig eftersom jag respekterar henne såpass mycket att hon får ta i princip hur mycket plats som helst i sängen.
Vad det än är så kan jag säga att det värmer inombords att hon kommer till mig istället :D Tycker ju om min vovve om ni inte fattat det innan ;D
Näe nu ska jag ta och dö i soffan.
Tycker om den här låten :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback