You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Phonies and true believers

Det är inte bara jag som är uttråkad här hemma. Nikki är också ganska så bored. Hon hoppar på mig typ hela tid och ska leka. Nej, det är inte så att hon vill gå ut, believe me, nope hon ska busa. Men nu är det så att jag inte känner för att busa då jag är ganska så trött. Typiskt nog så ville inte Nikki busa den enda gången idag som jag var pigg nog för att busa. Hundskrälle. Bra vakthund är hon dock. När mamma kom hem så var hon på nedervåningen, mamma går upp för att prata med mig och som en blixt kommer Nikki springandes upp för trappen, in till mitt rum och placerar sig mellan mig och mammsen. Markera verkligen att "det här är min valp, inte din, so back off!". Dessvärre så har ju Nikki fel, jag är ju mammsens valp och inte Nikkis.

Hihi, på tal om Nikki, första gången jag berättade för Sara att min bror skaffat hund så trodde hon att den hette Mickis. Hon trodde detta i flera dagar innan hon klart och tydligt hörde att jag sa Nikki någon gång när jag berättade om henne. I chock utbrast hon: "Va, heter hon Nikki? Jag som trodde hon hette Mickis. Det hade vart coolt ju!" Muhaha, Sara sötis ;D

Imorgon ska jag färga håret. Hopefully så blir det bra. Det ska färgas i en mörkare hårton än vad det är nu. Det är typ en varm rödbrun färg just nu, men kommer bli typ svart efter att det färgats. Det blir andra gången jag färgar håret helt själv, annars har mamma varit snäll nog och hjälpt mig. Eftersom jag förhoppningsvis kommer flytta hemifrån inom en någorlunda snar framtid så kan det ju vara bra att kunna färga håret själv så jag slipper åka hem dom gångerna jag vill byta hårfärg. Jag är alldeles för snål för att betala massa pengar för färgning på salong, det enda jag skulle färga hos frisören är väl om jag ska bli blondin igen men det är inte troligt. Wow, det jag tycker är viktigast innan jag flyttar hemifrån är att kunna färga håret själv...Snacka om fel prioriteringar ;D
Imorgon kommer storebror hem. Shit vad fort den här veckan har gått! Kändes som han nyss åkte ju och nu kommer han hem. Time passes quickly when you've got nothing too do. Antar att Nikki flyttar ut från mitt rum då som vanligt. Skönt att få sängen för sig själv :D

Love is reserved for people who deserve it. So please can someone tell me why I'm loved?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback