You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Revenge is awesome!

Ouch! Nu har mamma fått sin hämnd på mig. Vaccinet stack som bara den, det kändes som om jag fick stelkrampsspruta igen. Tack och lov så känner typ alla ungdomar som vaccineras såhär. Den enda mamma vaccinerat idag som inte klagat eller tyckt att det spänt i armen var min kära kusin Hampus. Lite orättvist tycker jag, vi är ju släkt så då borde det varit likadant för mig. Så om du är ungdom och läser detta (ja för ni är ju så himla många! Not!), och ska vaccineras så förbered er på att det kommer göra lite ont. Men det är inte så farligt, spänner bara i huden kanske någon minut och sen släpper det. Tatuera sig gjorde mycket mer ont och det var inte så farligt heller.
Imorgon ska jag klippa mig. Tid är beställd och jag har ångest. Som vanligt alltså. Får alltid ångest innan jag ska klippa mig, men för det mesta blir jag nöjd. Hoppas det blir så denna gång också. Dom på Sussies Hairteam är väldigt duktiga så det borde bli bra.
Förresten, Russell Brand är ett geni! Har precis kommit på att snubben är helt otroligt rolig, har förut tyckt att han vart överdriven och med taskig humor, men han är jättekul ju! Allvarligt, sök efter honom på Youtube. Grabben är brilliant!
Fotbollen då. Lite sent kanske, men vi är inte med i VM nästa år. I’m a bit sad, men samtidigt så kommer man kunna slappna av under VM och bara njuta av all grym fotboll. Hoppas nu på att Danmark kommer långt, som sagt i ett tidigare inlägg, två av mina favoritspelare är ju Daniel Agger och Nicklas Bendtner från Danmarks trupp. Agger därför att han helt enkelt är grym och Nicklas därför att han spelar med rosa skor. Nej, han är inte gay, men cool.
Ouch! Nu har mamma fått sin hämnd på mig. Vaccinet stack som bara den, det kändes som om jag fick stelkrampsspruta igen. Tack och lov så känner typ alla ungdomar som vaccineras såhär. Den enda mamma vaccinerat idag som inte klagat eller tyckt att det spänt i armen var min kära kusin Hampus. Lite orättvist tycker jag, vi är ju släkt så då borde det varit likadant för mig. Så om du är ungdom och läser detta (ja för ni är ju så himla många! Not!), och ska vaccineras så förbered er på att det kommer göra lite ont. Men det är inte så farligt, spänner bara i huden kanske någon minut och sen släpper det. Tatuera sig gjorde mycket mer ont och det var inte så farligt heller.
Imorgon ska jag klippa mig. Tid är beställd och jag har ångest. Som vanligt alltså. Får alltid ångest innan jag ska klippa mig, men för det mesta blir jag nöjd. Hoppas det blir så denna gång också. Dom på Sussies Hairteam är väldigt duktiga så det borde bli bra.
Förresten, Russell Brand är ett geni! Har precis kommit på att snubben är helt otroligt rolig, har förut tyckt att han vart överdriven och med taskig humor, men han är jättekul ju! Allvarligt, sök efter honom på Youtube. Grabben är brilliant!
Fotbollen då. Lite sent kanske, men vi är inte med i VM nästa år. I’m a bit sad, men samtidigt så kommer man kunna slappna av under VM och bara njuta av all grym fotboll. Hoppas nu på att Danmark kommer långt, som sagt i ett tidigare inlägg, två av mina favoritspelare är ju Daniel Agger och Nicklas Bendtner från Danmarks trupp. Agger därför att han helt enkelt är grym och Nicklas därför att han spelar med rosa skor. Nej, han är inte gay, men cool.
Jag återkommer imorgon med en före och efterbild på mitt hår. Hoppas det blir bra.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback