You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

S.O.S, let the music play

Finally, så mår jag bättre. Var inne i stan idag till farmor och farfar och åt mat. Innan dess tog jag, Robin och Pappa en runda på Tuna Park. Hittade en jättemysig tröja inne på Kappahl, men pappa kan inte fatta en hint. Så jag får helt enkelt åka med mamma en annan dag.

Imorgon blir det ännu mera fönstershopping. Jag och Robin ska ta med farmor för en tur till Vingåker. Dessvärre är jag en fattig student så det blir verkligen bara fönstershopping. Men det ska i alla fall bli skönt att komma hemifrån. Fast än jag varit sjuk så har jag blivit mucho uttråkad på att gå hemma hela tiden.

Har lite issues med möbleringen i mitt rum... Har fått en ny byrå (bokstavligen fått), och den förstör harmonin jag fått till i rummet innan. Men samtidigt är det svårt att möblera om, har alldeles för tunga möbler, så det måste göras på det absolut enklaste sättet. Får sova på det helt enkelt ;D


Annika

fattig student?! Nej du, den funkar inte längre :P hahah ;) fattig fritidsforskare om jag får be :) (A)

2009-10-25 / 20:51:05

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback