You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Träningsvärk och huvudvärk

Taskig kombo är allt jag har att säga. Har träningsvärk överallt, och en huvudvärk som vägrar ge med sig. Kände inte för att gå upp imorse, men var ju tvungen att gå ut med hunden. Inte för att hon var så himla pigg på det. Har efter det legat och slappat i soffan. Slapp dag helt enkelt.

Var ju inne i stan i fredags, var tvungen att springa in till Synoptik. Det har lossnat en stor fläck färg från bågen och det ser lite konstigt ut. Dessutom lossnade den typ två dagar efter det att jag fick bågarna utan att jag tappade dem eller nåt, och det ska liksom inte hända. Tjejen inne på Synoptik var jättesnäll och sa att dem skulle skicka efter en ny front på en gång och att det skulle vara helt kostnadsfritt. Skitbra då man är en fattig student! Så tack så mycket Synoptik :D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback