You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

Jag vill också kunna sova sådär

Vilken svordom använder du mest? Shit! 
Äger du en iPod? Ja
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Typ, åtta med rum för massa snooze ;D
Hur många resväskor äger du? Inga, men familjen äger kanske 4-5
Använder du flip-flops? Jupp, typ fem par, älskar dom skorna
Var köper du dina matvaror ifrån? Mmm, nu är det ju inte jag som köper maten här hemma men det blir Willy's i alla fall.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta bilden. Blir inte bra på kort
Vilken var den senaste filmen du såg? Madagascar 2
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? En vän
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny data, våran håller på att dö
Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, mamma och pappa säger det hela tiden, men det är mest för att retas
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej, men ibland skulle det behövas, jag lovar.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Använder aldrig min cd-spelare.
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Tokio Hotel. Bra musik och texter. Funkar till typ allt.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, eller jo mamma. Men det är om ett jobb som Robin inte vill att jag ska veta om.
När var senast någon stötte på dig? Muhahahahahah, skojar du med mig?! HAHHAHAHAH!
Vad åt du till middag senast? Mhm, hamburgare på Corner.
Använder du huvtröjor? Ibland.
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Pappa
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Tycker inte om nöjesfält och blir åksjuk så har ingen favoritåkattraktion
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Kanske, vet inte varför dock
Vilket riktnummer befinner du dig i? 016
Tittade du på tecknat när du var liten? Älskade tecknat :D
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tuna Park, lagom stort
Hur många syskon har du? Ett, en elak storebror ;D
Är du blyg inför det motsatta könet? Ja det är jag
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, orkar inte nörda mig så mycket
Äger du några band t-shirts? Mja, om Gwen Stefani räknas så har jag en
När flög du senast? Till Irland för ett år sedan
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4.
Läser du för skojs skull? Ja, det är klart, läser massor
Pratar du några andra språk? Engelska, och lite franska
Diskar du din egen disk? Nej, det gör diskmaskinen.
Har du gråtit offentligt? Nej, eller ja när jag var liten.
Har du en stationär dator eller en laptop? Två laptoppar ;D
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej, men tycker det är ganska kul när det väl händer
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Åhhh en ny tatuering!!!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Beror på vad man gör
Kan du kasta macka? Nej.
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej.
Vad har du med dig in på bion? Snacks, kompisar eller mamma
Vem var din favoritlärare och varför? Pauline. Cynisk och elak, älskade henne!
Har du dejtat någon av en annan religion? Nope
Vad har du för väder? Molnigt som fan
Har du en blogg? Eh hallå?
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och historia
Gillar du att flyga? Ja, så länge jag inte är sjuk
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor.
När sov du senast på golvet? Hm, brukar inte sova på golvet
Vilken är din favoritdrink? Vet inte
Gillar du din boende-situation? Ja, men skulle tycka det var skönt att flytta hemifrån för att klara mig själv.
Vilken är din mammas hemstad? Vegby, utanför Göteborg
Din pappas hemstad? Eskilstuna
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Två timmar kanske
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej. Är ju fritidsforskare på heltid
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej
Vilken är din favoritfrukt? Äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, ganska
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Robin
Tror du att Gud är man eller kvinna? Spelar det någon roll?
Vad var det senaste du åt? Knäckermacka med ost
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Det är ingen skillnad
Hur valde dina föräldrar ditt namn? De valde det då det funkade internationellt. + att dom ansåg att jag inte kunde vara något än en Erika när jag kom ut gallskrikandes.
Gillar du senap? Ja, till korv är det gott
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att det är syndast om mig i hela världen
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? NEJ!
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, jag har aldrig vågat.
Tycker du om att krama folk? Bara mina vänner.
Skulle du säga att du är trendig? Nja, det tror jag inte
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Piper i Förhäxad.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror nog på vad dom ska ringa om
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Humpf, orkar inte räkna upp dom
Tycker du att du är attraktiv? Dubbel-humpf
Vad är du allergisk mot? Laktos, pollen och getingar
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Vet inte, men jag tycker om namnet William


Annika

bäst var ju "syndast" ;) Erika, jag kan typ inte läsa böcker längre, har tappat intresset för tillfället. :( det gör mig sad ...

2009-10-29 / 21:58:18

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback