You'll Never Walk Alone
En liten inblick i mitt liv :D

What's wrong? House ran away? Dog on fire?

Shit vad det var dimmigt ute imorse. Såg knappt två meter framför mig när jag var ute med hunden. På tal om det, så var jag jätte duktig och gick upp klockan åtta för att promenera med Nikki. Hade inte lust egentligen men tvingade upp mig själv i alla fall. Var ute i kanske två timmar med henne. Kändes bra kan jag säga.

Har precis nu kommit hem från farmor och farfar, var där och käkade lunch. Höll på att frysa ihjäl, dom hade bara 12 grader inomhus när jag kom dit. Nog för att dom själva precis kommit dit och inte bor där permanent, men damn it vad kallt det var! Mina fötter är fortfarande alldeles iskalla!
I veckan ska jag försöka vara social. Hade tänkt träffa Elin på torsdag och förhoppningsvis blir det nåt med Sandra och Annika också. Det blir nog bra ;D



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback